Monday 18 July 2011

این هم از مرجع تفلید منسوب به اصلاح طلبان،آیت الله دستغیب که فتوا به آدم کشی می دهد و رسما یک تروریست است !/ آیا کشتن یک انسان کار یک آزادیخواه است؟


هموطن آزادی خواه من ، مطمین باش با آخوند جماعت، نمی توانیم به آزادی و دمکراسی دست یابیم.

چند وقت پیش بعد از دریافت یکی از ایمیل های تهدید به قتل آنچنانی ، که مدعی شده بود فتوای قتل مرا دارد و آدرسم را نیز می دادند (!) ، به این می اندیشیدم که آیا واقعا در قرن بیست و یکم ، ممکن است کسی به این راحتی  دستور به قتل یک انسان به دلیل اندیشه اش بدهد؟

می دانم که مجازات نوشتن علیه اسلام مرگ است و هیچ شکی در آن نداشتم و ندارم،  با خود اندیشدیم که آیا ممکن است روحانیون اصلاح طلب نیز چنین باشند ؟! چاره را در آزمایش کردن دیدم و از دفتر آیت الله دستغیب، مرجع تقلید اصلاح طلبان ، در اینباره استفتا کردم.

خودم را یک شخص ثالث معرفی کردم و در آن استفتا نوشتم که من گمنامیان را اتفاقی می شناسم و چون می دانم علیه پیامبر اسلام مطلب می نویسد و  به پیامبر اسلام در نوشته هایش توهین می کند، می خواهم او را بکشم، آیا مجاز هستم ؟!

و البته در کمال ناباوری ، آیت الله دستغیب در جواب من نوشته است:

بسمه تعالی
سلام علیکم
این یک حکم شرعی است و در آن اختلافی نیست که هر کس دشنام به پیامبر اکرم محمد بن عبدالله صلّی الله علیه و آله بدهد قتلش بر هر مسلمان واجب است مگر اینکه موجب ضرر و عسر و حرج باشد و اجازه شخصی لازم نیست.

عجیب این دستور مرا به فکر فرو برده است،

 چند نکته در این میان حاثز اهمیت است:

یک- این چگونه دین خشن و غیر انسانی است که در جواب چند کلام حرف یک انسان، دستور به کشتن او می دهد ؟!

دو- چرا در این دستور، هیچ دادگاه و هیچ روش مشخصی برای اثبات گناه کاری متهم نیست ؟! چرا به شیوه تروریست ها ، ایشان دستور به کشتن فرد بدون هیچ دادگاه و به شیوه قرون وسطایی می دهد ؟!

سه-  باید خطاب به اصلاح طلبان گفت : براستی چگونه می توان چنین آخوندی را به عنوان جزوی از جنبش آزادی خواهی ایران در نظر گرفت ؟! آیا کشتن یک انسان صرفا به دلیل اظهار نظرش ، کار یک آزادی خواه است ؟!

چهار- البته تنها کسانی که از خامنه ای و رژیم انتقاد می کنند، آزادی خواه هستند ، اما باور کنیم انتقاد از رژیم و خامنه ای به تنهایی ، به منزله آزادی خواه بودن نیست. 

فتوای این آخوند، مصادق بارز تروریسم است: 
این مصداق دستور ، بارز تروریسم است، چرا که به روشی کور و صرفا برای جا انداختن یک عقیده و دفاع از یک تفکر، دستور به کشتن انسان ها می دهد. 

No comments:

Post a Comment