Monday 18 July 2011

یک آخوند دیگر زخمی شد و به بیمارستان رفت

حمله به یک روحانی جوان در تهران

شیعه نیوز: ساعت 22:30 دقیقه شب گذشته ( شنبه ) روحانی جوانی به نام علی خلیلی در مسیر بازگشت از مراسم هیئت مولودی خوانی قائم آل محمد(عج) به همراه دو نفر از دانش آموزان كه قصد رساندن آنها را به خانه شان داشت در چهارراه شهدا در منطقه تهرانپارس با صحنه مزاحمت شنیع گروهی اراذل و اوباش مواجه می شود. این افراد كه در یك خودروی پراید و یك موتورسیكلت سوار بودند برای چند خانم ایجاد مزاحمت می كنند.
به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از مهر، دو دانش آموز شاهد ماجرا می گویند: با اینكه آقای خلیلی به هیچ عنوان اهل درگیری نبوده و همیشه امر به معروف و نهی از منكر را با راهكارهای فرهنگی دنبال می كردند این حادثه به حدی زشت و خارج از تصور بود كه وی برای جلوگیری از ادامه مزاحمتهای آنان مجبور به پیاده شدن از موتور شد.
در این هنگام راكبان خودروی پراید با روحانی جوان درگیر شده و با ضرب چاقو شاهرگ وی را از ناحیه كتف و گردن می زنند. به گفته شاهدان عینی حادثه، نیم ساعت طول می كشد تا اورژانس فرد چاقو خورده را به بیمارستان منتقل كند. بنا به تشخیص پزشكان وی باید به بیمارستانی با تجهیزات جراح عروقی منتقل می شد اما چندین بیمارستان به خصوص بیمارستان شهدای تجریش از پذیرش این روحانی خودداری كردند.
در نهایت پس از گذشت 3 ساعت از سوءقصد به این روحانی، وی ساعت 3 بامداد در بیمارستان عرفان پذیرش می شود.
یكی از نزدیكان این روحانی جوان در گفتگو با مهر گفت: پلاك خودروی پراید شناسایی شده و مرتكبان جنایت نیز ساكن منطقه خاك سفید تهران هستند. به دلیل دیر رسیدن این روحانی به بیمارستان و خون زیادی كه از او رفته او پزشكان گفته اند احتمال نرسیدن خون و اكسیژن به مغز و فلج شدنش وجود دارد.
پیگیریهای حاكی از آن است كه این روحانی ساعت 7 صبح از اتاق عمل خارج شده و اكنون تحت مراقبتهای ویژه قرار دارد.
پیش از این در تاریخ دهم اردیبهشت ماه سال جاری حجت الاسلام سید محمود مصطفوی منتظری امام جماعت مسجد انصار الحسین (ع) تهران كه قصد داشت دختر جوانی را از دست اراذل و اوباش نجات دهد مورد حمله این افراد قرار گرفت كه این حادثه منجر به ضرب و شتم و تخلیه چشم این روحانی شد.
همچنین چندی پیش حجت الاسلام فرزاد فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشكی تهران كه برای نجات یك دختر جوان از چنگال دو نفر از اراذل و اوباش از جان‌گذشتگی كرد، در آستانه نابینایی چشم راست خود قرار گرفت اما با عمل جراحی چشم در بیمارستان رسول‌ اكرم(ص) خطر تخلیه چشم او برطرف شد.

No comments:

Post a Comment